Categorieën

Newsletter

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Verzendingsvoorwaarden

Verzenden & Retourneren

Alle bestellingen die geplaatst worden bij kokonail.be worden met de grootste zorg ingepakt en verzonden.

 

Betaalmethode

Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden. U kunt middels Bancontact, Maestro, Visa, MasterCard, Ideal, Sufortüberweisung of handmatige overschrijving betalen. Betaalt u middels handmatige overschrijving (Bankoverschrijving), dan duurt het 1-3 werkdagen voordat uw bestelling verzonden kan worden.

 

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen: 3.95 €
Thuis leveren (alleen werkdagen): 6,95 €
Afhaalpunt: 3,95 €
Pakjesautomaat (7/7): 3,95 €
Zelf afhalen (na afspraak): Gratis


Verzendmethodes

Binnen België:

De bestellingen worden verzonden via Bpost 24 Secure Pakketservice, voorzien van track & trace codes. Deze codes krijgt u per email verzonden. Bij bezorging van deze zendingen thuis op de volgende werkdag dient er iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van bezorging, dan zijn er de volgende opties mogelijk, ter keuze van Bpost Pakketservice:

- De postbode zal een brief achter laten.

- U gaat de volgende dag zelf naar de postkantoor om uw pakje af te halen, u neemt de brief van de postbode mee en u gaat naar de postkantoor waarvan het adres op de brief staat.

- Voor tweede poging moet u de telefoon nummer bellen om 2e poging tot aflevering te vragen.

- Het pakket wordt afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt die u gekozen hebt, u gaat zelf uw pakje afhalen en u neemt het Track en Trace nummer die u via email hebt ontvangen en uw Identiteitskaart mee.

Binnen Nederland:

De bestellingen worden verzonden via PostNL 24, voorzien van track & trace codes. Bij bezorging van deze zendingen thuis op de volgende dag excl. zondag dient er iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van bezorging, dan zijn er de volgende opties mogelijk, ter keuze van Post NL Pakketservice:

- De postbode zal een brief achter laten.

- U gaat de volgende dag zelf naar de postkantoor om uw pakje af te halen, u neemt de brief van de postbode mee en u gaat naar de postkantoor waarvan het adres op de brief staat.

- Voor tweede poging moet u de telefoon nummer bellen om 2e poging tot aflevering te vragen.

 

Afhalen

U kunt bij het bestellen kiezen voor uw bestelling te afhalen in plaats van om uw bestelling te laten verzenden. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst is het vlotter om ons telefonisch te contacteren om een afspraak te maken, meestal lukt het wel om dezelfde dag een afspraak te maken. Indien u ons niet telefonisch hebt gecontacteerd ontvangt u dan van ons een bericht of een oproep wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

Er is bij onze afhaalbalie geen voorraad aanwezig, daarom is het niet mogelijk om zonder afspraak langs te komen, want wij hebben tijd nodig om de artikelen vanuit ons magazijn naar onze afhaalbalie te brengen. Het magazijn bevindt zich namelijk op 2 kilometer afstand van onze afhaalbalie/kantoor.

Uw bestelling afhalen kan bij onze afhaalbalile :

Mheerstraat 8 A
3770 Vlijtingen
Belgie

Tel:    +32 (0) 12 23 50 75
Gsm: +32 (0) 487 61 90 25

Verwerkingstijd

De gemiddelde verwerkingstijd van een bestelling bij kokonail.be is 1 werkdag. Dit is afhankelijk van hoe snel uw betaling bij ons is ontvangen en bevestigd. Wij voeren geen deelleveringen uit, tenzij anders overeengekomen. Mocht de vooraf opgegeven levertermijn overschreden (dreigt te) worden dan zullen wij u trachten te informeren per email. U kunt ons altijd telefonisch bereiken om te informeren naar de levertijd van uw bestelling.

Uw bestelling wordt dezelfde dag verzonden als uw betaling voor 16.00 uur binnen is. Betaalt u middels Bancontact, Maestro, Visa, MasterCard, Ideal, Sufortüberweisung, dan heeft u uw bestelling dus in principe de volgende werkdag in huis! Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het proces bij Bpost / Post NL, maar in de regel en in de 99% van de gevallen bezorgen zij de volgende werkdag.

* Bpost bezorgt op maandag tot en met vrijdag.

 

Internationaal

Verzendingen naar Nederland kosten ook 6,95 euro. Indien u tegen het BTW nultarief (Intracommunautaire levering) gefactureerd wilt worden, is het belangrijk dat u voordat u de bestelling plaatst en betaalt, u uw geldige BTW nummer overlegt aan ons. Dit kan per email. Bestelt en betaalt u zonder dit gedaan te hebben, dan gaat u akkoord met facturering tegen 21% Belgische BTW. Dit kan niet achteraf gecrediteerd worden door ons. Indien u dus toch online besteld en betaald zonder eerst uw BTW nummer door ons te laten controleren, dan zult u genoegen moeten nemen met de factuur waarop 21% BTW vermeld staat.

E-mail us for shipping to foreign countries. You can email us at this adress info@kokonail.be for more information and 0% VAT factoring within the EU community.

 

Herroepingsrecht

Conform de wet 'verkoop op afstand' van 6 april 2010 heeft de Koper de mogelijkheid om van de aankoop af te zien, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de veertien (14) kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. De Koper dient ons hiervan altijd schriftelijk (via e-mail) en vooraf op de hoogte te brengen. In deze e-mail dient de Koper naam, ordernummer en (indien van toepassing) bankgegevens te vermelden. Mits uw verzoek voldoet aan het bovenstaande, ontvangt u binnen twee (2) werkdagen een bevestiging met het adres waarnaar u uw bestelling kunt retourneren.

De Koper moet de goederen op eigen risico en kosten in de originele verpakking, in onbeschadigde toestand en voldoende gefrankeerd, met vermelding van het ordernummer terugsturen naar Koko Beauty BVBA, Mheerstraat 8 A, 3770 Vlijtingen, België. Let op! Retourzendingen die niet vooraf per e-mail werden aangemeld, zullen niet worden gecrediteerd! Na ontvangst van de retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail.  De door de Koper betaalde sommen (exclusief leveringskosten) worden terugbetaald zonder interest of andere vergoeding binnen veertien (14) dagen na de bevestiging van ontvangst van de retourzending.

Goederen die specifiek voor de Koper ontworpen zijn en of gel en vloeistof artikels die verzegeld zijn kunnen niet worden teruggenomen en de Koper kan zich dus niet beroepen op het verzakingbeding.

 

Foutieve levering

Bij het verzamel- en inpakproces in ons magazijn worden de bestellingen door minimaal twee verschillende mensen gecontroleerd. Bovendien gebeurt het verzamelen aan de hand van scanners en wordt het gewicht gecontroleerd. De kans dat er iets fout gaat is minimaal. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is. De volgende twee situaties komen voor:

1. Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon

Onze excuses, wij hebben dan een foutje gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan u besteld heeft. Neem direct contact met ons op zodat het kosteloos opgelost wordt. Ga niet op eigen initiatief zomaar het pakje terug sturen. Dat kost u verzendkosten een een hoop moeite, en dat is helemaal niet nodig.

2. Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur

Er is "helaas" geen fout gemaakt door ons. Als het artikel niet is wat u nodig heeft, dan heeft u helaas zelf het verkeerde artikel aangeklikt, besteld en afgerekend bij ons.

 

Retourneren

Hier staat beschreven hoe het retourneren van een of meerdere artikelen in zijn werk gaat.

Als u een of meerdere artikelen uit uw bestelling wilt retourneren, controleer het volgende:

* Alle gel en liquid Producten kunnen niet terug verzonden worden.

* De zichttermijn is nog niet verstreken. Zichttermijn verstreken? Neem contact met ons op!

* De artikel(en) zitten in originele, onbeschadigde verpakking.

* De artikel(en) vertonen geen gebruikssporen

* De artikel(en) worden in een degelijke verzendverpakking verzonden.

Tip: gebruik de doos of envelop waarin de artikelen bij u aan kwamen.

* Voeg bij de zending (een kopie van) de pakbon of factuur.

* Voeg eventueel een begeleidend schrijven bij waarom u de artikelen retour stuurt.

* Neem contact met ons op.

Als bovenstaande in orde is, dan kunt u de zending retourneren.

De zending dient aan de bovenzijde voorzien te zijn van het volgende:

Ons adres:

KOKO BEAUTY BVBA

Mheerstraat 8 A

3770 Vlijtingen

De afzender, dat is uw adres.

Het order/factuurnummer van uw bestelling (te vinden op de factuur en in uw email).

Zorg voor voldoende frankering voor de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender. Heeft u geen afzender vermeld op de zending, dan zijn de artikelen verloren.

U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat u zelf u zending online kunt traceren

U ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat uw zending retour ontvangen is. Als alles in orde is, dan storten wij het bedrag terug naar u op dezelfde manier zoals u ons betaald heeft. Via Sofortüberweisung krijgt u het geld op uw bankrekening, met Paypal op uw Paypal rekening, met creditcard op uw creditcard rekening, enzovoorts.


Vergelijk 0

Geen producten

Te bepalen Verzending
0,00 € BTW
0,00 € Totaal

Prijzen zijn incl. btw

Afrekenen